Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag: 08.00 – 18.00 uur
Dinsdag: 08.00 – 18.00 uur
Woensdag: 08.00 – 18.00 uur
Donderdag: 08.00 – 18.00 uur
Vrijdag: 08.00 – 18.00 uur

Is Het Omnium alleen voor topsporters?

Nee, Het Omnium is voor iedereen. Of jij nu wilt beginnen met bewegen, herstellende bent van een blessure of op zoek bent naar prestatiebegeleiding. We bieden programma’s aan op maat voor zowel de topsporter als de breedtesporter, de beweger als de (nog) niet beweger. Kijk op onze product pagina voor een actueel overzicht. Staat jouw gewenste programma er niet tussen? Of heb je specifieke wensen? Neem dan contact met ons op.

Waar kan ik terecht met mijn vragen? Voor het verzetten van een afspraak of het doorgeven van klachten?

Je kunt het contactformulier op onze contactpagina invullen. Daarnaast kan je telefonisch contact opnemen met ons door te bellen naar onderstaand nummer: 050-3052066.

Wat zijn de kosten voor een behandeling/consult?

De kosten voor een programma op maat zijn afhankelijk van jouw specifieke wensen en de nodige begeleiding. Jij kunt ten alle tijde een offerte opvragen door jouw gegevens in te vullen in het contactformulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Wordt mijn behandeling vergoed door mijn zorgverzekeraar?

Afhankelijk van jouw behandelplan zullen de kosten veelal voor jouzelf zijn. Mogelijk dekt jouw zorgverzekering wel (een deel van) de kosten vanuit het aanvullend pakket. Omdat dit per zorgverzekeraar verschillend is, kan jij het beste contact hierover opnemen met jouw eigen zorgverzekeraar.

Waar kan ik parkeren?

Parkeren is mogelijk op het terrein naast het TopsportZorgcentrum. Voor bezoekers van Het Omnium is een plaats gereserveerd op het terrein.

Ik heb een persvraag. Met wie kan ik het beste contact opnemen?

Je kunt het beste contact opnemen met de voorzitter van onze marketingwerkgroep of met de manager van de laag binnen Het Omnium. Vul het contactformulier in of mail naar onze info@ en een van beide contactpersonen neemt zo snel mogelijk contact met jou op.

Kan ik mij omkleden bij Het Omnium als ik een afspraak heb?

Ja. Onze laag beschikt over verschillende kleedruimtes voor zowel mannen als vrouwen. Hier kan jij je omkleden voor jouw afspraak. Vanwege de richtlijnen van het RIVM zijn de kleedkamers op dit moment gesloten.

Moet ik me ergens melden bij binnenkomst?

Ja. Onze receptie bevindt zich bij binnenkomst direct aan jouw rechterhand. Indien de receptie bemand is, kan jij je hier melden. Is er niemand aanwezig? Dan vind je instructies voor jouw aanmelding en afspraak bij de balie. Je kunt vervolgens plaatsnemen in onze wachtruimte tot je wordt opgeroepen.

Heb ik toegang tot de rest van het gebouw?

Ja, gedeeltelijk. Jij kunt bijvoorbeeld gebruik maken van een (gezonde) hap en een drankje in het restaurant op de eerste verdieping. De trainingsvoorzieningen en de velden van de FC zijn echter gesloten voor publiek.

Corona maatregelen

Binnen Het Omnium hanteren we de volgende regels ten aanzien van Corona:

  • Blijf thuis wanneer u of een gezinslid/medebewoner last heeft van Corona gerelateerde klachten
  • Neem altijd de 1,5 meter afstand tot elkaar in acht
  • Op deze verdieping geldt éénrichtingsverkeer, volg de pijlen op de grond
  • Maximaal 1 persoon in de lift
  • Voor het betreden en bij het verlaten van de desbetreffende verdieping wast u uw handen of maakt u gebruikt van desinfectie middelen
  • Dragen van een mondkapje in de publieke ruimten

#samensterk

LAYOUT

SAMPLE COLOR

Please read our documentation file to know how to change colors as you want

BACKGROUND COLOR

BACKGROUND TEXTURE